WatchUSeek Watch Forums banner

1 - 8 of 8 Posts

·
Registered
216 Posts
Discussion Starter #1 (Edited)
Hallo allemaal,

Mijn naam is Ronald en ik hang hier al enige jaren rond. Ben tevens een fanatiek bezoeker van alle overige horloge fora.
Ben enige tijd dit Nederlandstalige forum tegengekomen en vond dat het nu wel eens tijd was om mezelf voor te stellen en op deze manier wat andere Nederlandse WIS tegen te komen (WIS= Engels…ik weet het, maar Horloge-idioten klinkt niet zo aardig :-d)

Ben al sinds mijn tienerjaren Breitling fan en sinds de aanschaf van mijn eerste Breitling in 2003 (een bi-color Crosswind) heb ik er verscheidene in mijn bezit gehad (Avenger Seawolf Titanium, Avenger Skyland Blacksteel en de huidige, een Super Avenger)

Tussentijds nog enkele andere horloges in mijn bezit gehad, zoals de Oris “Der Meistertaucher” Regulateur, Boschett Cave Dweller en Dievas Aqualuna Blue. Alle vermelde horloges zijn wel ergens in een post van mij op dit forum te vinden…

Heb enige tijd geleden mijn gehele (toenmalige) collectie moeten verkopen vanwege andere verplichtingen o|, maar inmiddels toch alweer een aardige verzameling opgebouwd, inclusief mijn laatste aanwinst van afgelopen weekend (Alpina Extreme Diver :p)

Ben werkzaam in de (reddings)boten bouw/duikwereld en heb derhalve voornamelijk horloges met bovengemiddelde waterdichtheid.

Zoals je ziet heb ik nog niet veel posts sinds mijn aanmelding in 2007, maar wellicht brengt dit Nederlandstalige forum daar verandering in! ;-)

Hieronder nog even wat fotootjes van de huidige collectie.

Groeten,
Ronald

18092010274_resize.jpg

IMG-20110613-00529_resize.jpg

IMG-20110716-00054_resize.jpg

IMG-20110716-00057_resize.jpg

12022010398_resize.jpg

12022010399_resize.jpg

05072010153_resize.jpg

·
Registered
4,670 Posts
Hoi Ronald, welkom op Kaliber!

Prachtige horloges heb je daar hoor! Vooral de Super Avenger trekt mijn aandacht naar zich toe ;-) Mooi bandje ook wat je er bij hebt.

Ik denk dat ik voor de meesten hier spreek dat ik het af en toe wel jammer vind dat ik mijn horloges normaal gesproken niet kan gebruiken waarvoor ze zijn ontworpen, in jouw sector kan je tenminste je horloge eens flink onderdompelen :)

Nou, op naar de 1000 postings dan maar ;-)

·
Premium Member
20,658 Posts
Ha Ronald,

Welkom (klinkt raar als je al lid bent sinds 2007, maar toch) en bedankt voor het delen van je foto's.
Vraagje: neem je je horloges ook mee het water in?

·
Registered
216 Posts
Discussion Starter #6
Ha Ronald,

Welkom (klinkt raar als je al lid bent sinds 2007, maar toch) en bedankt voor het delen van je foto's.
Vraagje: neem je je horloges ook mee het water in?
Hai Ernie,

Ja hoor, alles gaat gewoon mee het water in!
Nou moet ik zeggen dat ik niet diepzee duik, maar een paar meter onder water gaan ze wel.
Ik controleer wel altijd de kroon! De talloze verhalen op de verschillende fora over condens onder het glas geven me echt de rillingen.

Groet,
Ronald

·
Registered
306 Posts
Hi Ronald,

Welkom hier. Leuk om te zien dat er hier toch weer een Alpina in handen is van een medelander.
Ik heb de mijne altijd met plezier gedragen, ik denk dat jij dat ook wel zal doen.

·
Registered
216 Posts
Discussion Starter #8
Hi Ronald,

Welkom hier. Leuk om te zien dat er hier toch weer een Alpina in handen is van een medelander.
Ik heb de mijne altijd met plezier gedragen, ik denk dat jij dat ook wel zal doen.
Bedankt RC,

Ik zag dat jij de Alpina verkocht hebt. Was je op zoek naar wat nieuws?
Had jij de vouwsluiting er trouwens later bijgekocht? Ik heb de standaard rubberband, maar wil erg graag de vouwsluiting (+band ) hebben.
Weet jij die ergens te vinden?

Groet,
Ronald

1 - 8 of 8 Posts