WatchUSeek Watch Forums banner
1 - 2 of 2 Posts

·
Registered
791 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Beste,
Ben een tijdje van WUS weg geweest en ik post meestal in F71, maar toch een postje hier om een oproep naar WUS-ers in Belgie
Tijdens de Lockdown zat ik een aantal maanden vast in het buitenland. Geen vluchten
Toen ik uiteindelijk in Juli thuis kwam was het even bij praten... Mijn echtgenote vertelde me dat ze van het uitzend bureau gebeld hadden dat ze een van hun tijdelijke krachten hadden ontslagen wegens klachten van diefstal.
Nu was er bij ons op het eerste zicht niks verdwenen. Tot ik in de schuif met mijn collectie horloges keek: 3 horloges weg. Dan toch maar aangifte gedaan bij het bureau en de politie. Veel hoop om die terug te vinden heb ik wel niet, maar toch, voor het geval dat ze toch nog ergens opdagen:

Seiko Yacht Timer sports 200, model 6M37 6010, serial 580106

15463584

15463589

15463590

Dit is de horloge waar ik het meeste spijt van heb, BNIB, ongedragen band, een koopje, en natuurlijk nu moet ik op zoek naar een ander om de collectie yacht timers terug kompleet te maken

Ingersoll zakhorloge ca 1950

15463593

waarde : sentimenteel omdat het uit dezelfde periode is dan mijn triumph oldtimer wagen.

Barbos Seamaster "deep Dive 1000" nummer 4 / 999

15463595

Kocht ik omdat ik dacht voor een zeeman moet er toch één Seamaster in de collectie zitten, nooit veel gedragen omdat ik ze uiteindelijk toch te dik en te zwaar vond.

15463597

Ik kan me niet inbeelden waarom net die drie, in dezelfde schuif liggen veel waardevollere stukken. misschien alleen maar de Bling Bling factor. Buiten de Seiko's zijn er wel haast geen "Bekende" merken bij, Yema, Van der Waard, Tangramatic,.Hamilton . Niks te rolexen of Omega dat een leek eerder zou herkennen of inschatten als waardevol.

Enfin,
Indien ze ergens te koop aangeboden worden..... Politie in Herne is op de hoogte :(

Chuus
Dirk

1 - 2 of 2 Posts
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.