WatchUSeek Watch Forums banner
21 - 40 of 97 Posts
Misschien niet onder de prijs van $800. Maar GWG-1000, GW-A1100 en anderen kunnen nieuw worden gekocht voor minder dan $800. G-Shock kan meer opties hebben met saffier zonder een enorme prijsverhoging.
Ja, kopen van dealers met kortingen is een ander verhaal.

View attachment 17756598

Heb deze drie op mijn bureau staan en probeer te beslissen of ik er 1, 2, 3 of geen houd... Ik ben eerlijk gezegd een beetje teleurgesteld
Je bent teleurgesteld omdat het een rotzooi horloge is. Het ziet eruit als een Protrek waar een paar domme mensen wat plastic stukjes aan hebben geplakt. Doe ze alle drie weg. $380 is een belachelijk bedrag voor deze $#!%.

Ik bezit de ProTrek PRG340T met de zilveren hars behuizing en de titanium armband. De mijne heeft de zwarte, roterende kompasring van hars. Hij heeft exact hetzelfde lcd-module als de nieuwe GW9500, met als uitzondering dat de mijne geen atoomontvanger heeft. De PRG340T is geen G-Shock, maar hij ziet er veel mooier uit dan de GW9500. Het lcd-scherm op de mijne is zeer goed leesbaar en zeer gemakkelijk te lezen en te zien vanuit alle hoeken. Ik heb geen problemen met de leesbaarheid van de cijfers of met de leesbaarheid van iets anders op mijn PRG340T. De leesbaarheid is uitstekend.
De PRG340T is een veel mooier uitziend horloge dan de GW9500. Als je de GW9500 niet mooi vindt, neem dan de ProTrek PRG340T. De PRG340T is een veel mooier horloge.
Ook heeft de PRG340T exact hetzelfde lcd-paneel als de GW9500, met als enige uitzondering dat de PRG340T niet de atoomontvangstmogelijkheid heeft die de GW9500 wel heeft. Hetzelfde geldt voor de PRW3500T. Ook deze heeft exact hetzelfde lcd-paneel en module als de GW9500. Als je het lcd-paneel en de module in de PRW3500T vergelijkt met het lcd-paneel en de module van de GW9500, zul je zien dat ze beide exact identiek en hetzelfde zijn.
Casio heeft de GW9500 opnieuw ontworpen met het ProTrek PRW3500T en het PRG340T lcd-paneel en de module erin. De PRW3500T bestaat al meer dan 10 jaar en de PRG340T al meer dan 1 jaar. Het lcd-paneel en de module in de nieuwe GW9500 bestaan al minstens 10 jaar in de PRW3500T en het is een zeer betrouwbare module. Casio heeft het om die reden in de nieuwe GW9500 gestopt. Vanwege de betrouwbaarheid en functionele mogelijkheden. Ik hoop dat ik iedereen hier heb verlicht die de nieuwe GW9500 niet mooi vindt. De module die in de nieuwe GW9500 zit, bestaat al heel lang en is door de tand des tijds getest. Dat is de reden waarom Casio hem in de nieuw ontworpen GW9500 heeft gestopt. De meeste mensen hier weten dit niet.
Hier zijn een paar foto's van mijn ProTrek PRG340T. Bekijk het lcd-paneel op mijn horloge eens goed. Het is exact hetzelfde als dat van de nieuw ontworpen GW9500. Er zijn geen verschillen tussen de GW9500 en het lcd-paneel op mijn PRG340T, met als uitzondering dat de mijne niet de atoomontvangstmogelijkheid heeft. Als ik je de PRW3500T zou laten zien, zou deze hetzelfde lcd-paneel en dezelfde module hebben als de GW9500. Je zou het verschil tussen de 2 modules in beide horloges niet kunnen zien.

21 - 40 of 97 Posts