Heeft iemand er een en wil zijn mening geven? Vergelijkingen met de 9400?
Ik geef ook veruit de voorkeur aan de 9400.Zeker, het is een behoorlijk afschuwelijke klomp, slechte leesbaarheid, vooral op de negatieve versie, de plastic afwerking ziet er erg goedkoop uit voor de hoge prijs. Het lijkt bijna een nep-G voor mij.
9400 is naar mijn mening een veel superieur horloge
Je kunt geen saffierglas verwachten op een G onder de 800 USD.Dacht dat dit een 9400 zou zijn met grotere cijfers en saffier. Geen saffier en het klinkt alsof de leesbaarheid niet geweldig is. Mijn 9400 is voorlopig veilig.
De tekst op de rubberen band verraadt dat dit een Chinees ontworpen horloge is dat gewoon als een Casio is gebrandmerkt. De A1000 Frogman heeft hetzelfde probleem.9400 de hele tijd, de 9500 ziet eruit als een SKMEI...
Het lettertype op de rubberen band is een duidelijke aanwijzing dat dit een Chinees ontworpen horloge is dat gewoon als Casio is gebrandmerkt. De A1000 Frogman heeft hetzelfde probleem.
Het is vrij zeldzaam, maar zou het niet moeten zijn.Je kunt geen saffierglas verwachten op een G onder de 800 USD.
Ik ben het met je eens. Het kan niet meer kosten om een G-shock te produceren dan een Zwitsers mechanisch of kwarts horloge,Het is vrij zeldzaam, maar zou niet moeten zijn.
Oké, misschien half serieus, maar godverdomme, wat dachten ze met die lelijke lettertypen. Het is te dun en te hoog, doet me denken aan Chinese namaak, lol!
Ik herinner me dat mensen dat zeiden over de geliefde (OK, door mij) G-7900 en de GD-400, die imho de BEST uitziende basic G is. Wat dit horloge is, is NIEUW. Dus geef het een paar jaar, en het zal zijn fans hebben, en een heleboel daarvan, denk ik....Het lijkt bijna een nep G voor mij.
...
Ik heb nog geen G-Shock gezien met saffierglas die minder kost dan $800 in de winkel.Het is vrij zeldzaam, maar zou niet zo moeten zijn.
Misschien niet onder de $800 stickerprijs. Maar GWG-1000, GW-A1100 en anderen kunnen nieuw worden gekocht voor minder dan $800. G-Shock kan meer opties hebben met saffier zonder een enorme prijsverhoging.Ik heb nog geen G-Shock gezien met saffierglas die minder dan $800 kost tegen retailprijzen.
Ja, kopen van dealers met kortingen is een ander verhaal.Misschien niet onder de prijs van $800. Maar GWG-1000, GW-A1100 en anderen kunnen nieuw worden gekocht voor minder dan $800. G-Shock kan meer opties hebben met saffier zonder een enorme prijsverhoging.
Je bent teleurgesteld omdat het een rotzooi horloge is. Het ziet eruit als een Protrek waar een paar domme mensen wat plastic stukjes aan hebben geplakt. Doe ze alle drie weg. $380 is een belachelijk bedrag voor deze $#!%.View attachment 17756598
Heb deze drie op mijn bureau staan en probeer te beslissen of ik er 1, 2, 3 of geen houd... Ik ben eerlijk gezegd een beetje teleurgesteld