WatchUSeek Watch Forums banner

1 - 3 of 3 Posts

·
Registered
26 Posts
Discussion Starter #1
Ok i put the picture on it
look at the reply at happy days
they are not very good pictures (my english is also bad) sorry

·
Breitling Forum Moderator
8,946 Posts
Hello ty50,
Your english is fine. The more you post the better it will get. You could also try altavista_babble_fish to make a translation from your mother tongue to english.
It may give some "interesting" translations but it may, I stress may give you a better result. Try with sentences of less then 10 words. Too long and the translator goes off on the wrong track most times. Have fun!

http://babel.altavista.com/tr

Ik denk uw moedertaal het Nederlands is. Ben I correct? :think: :)

Uw Engels is fijn. Post u meer beter het zult krijgen. U kon ook proberen altavista_babble_fish om tot een vertaling van uw moedertaal aan het Engels te maken. Het kan sommige "interesserende" vertalingen geven maar het kan, beklemtoon ik kan u een beter resultaat geven. Probeer met zinnen van minder toen 10 woorden. Te lang en de vertaler gaat op het verkeerde spoor af de meeste tijden. Heb pret!

·
Registered
2,201 Posts
Ik denk uw moedertaal het Nederlands is. Ben I correct? :think: :)

Uw Engels is fijn. Post u meer beter het zult krijgen. U kon ook proberen altavista_babble_fish om tot een vertaling van uw moedertaal aan het Engels te maken. Het kan sommige "interesserende" vertalingen geven maar het kan, beklemtoon ik kan u een beter resultaat geven. Probeer met zinnen van minder toen 10 woorden. Te lang en de vertaler gaat op het verkeerde spoor af de meeste tijden. Heb pret!
LOL, the Dutch translation is very funny but still understandable. Great example of what you are trying to tell :-!

Kind regards,

Cinq

1 - 3 of 3 Posts