WatchUSeek Watch Forums banner
1 - 4 of 4 Posts

·
Premium Member
6,158 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Hallo allen,

Onlangs zag ik ook hier een post van een horloge met Marine Militare op de plaat. Nu is deze naam door Panerai gedeponeerd voor gebruik op horloges, en daarmee hebben ze het recht op te treden tegen hommage bouwers. Helaas is het dus ook niet meer toegestaan foto's van deze hommages te plaatsen, aangezien de advocaten van de Richemont group high profile forums als WatchUSeek goed in de gaten houden. Zie ook:
About Marina Militare posts

Houdt daarnaast er rekening mee dat dit ook betekent dat de douane het recht heeft deze horloges in beslag te nemen. Het zelfde geldt ook voor o.a. de term 'submariner' die door Rolex gedeponeerd is, en dus officieel niet op de plaat van niet-Rolex horloges mag voorkomen.

Kortom, Hommages zijn hier toegestaan, maar zorg ervoor dat er geen leesbare kreten op staan die trademarks schenden. Gebruik eventueel Paint/Gimp/Photoshop om een en ander weg te poetsen.

Dank u voor de aandacht :)

Martin

·
Registered
305 Posts
OK thanks, altijd nuttige info!

Ik heb hier op WUS nog ergens een foto staan met dat Rolex trademark woord er op, zal dat straks gelijk aanpassen/verwijderen...

grtzzz

.-=SJ=-.

·
Registered
274 Posts
Mooi dat het hier even duidelijk uitgezet wordt, ik vermoed dat ik min of meer aan de basis lig lol.

Ik ben in ieder geval van plan om nog een Marina Militare erbij te kopen en deze keer laat ik de MM eraf zodat er geen problemen ontstaan bij posten foto's.

1 - 4 of 4 Posts
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.