WatchUSeek Watch Forums banner
1 - 3 of 3 Posts

·
Registered
460 Posts
Discussion Starter · #1 · (Edited)
Mensen ik ben opzoek naar een Russisch Poljot horloge. Nu zijn de prijzen redelijk, maar aangezien ze in Nederland niet verkocht worden is het moeilijk om iets van te voren te bekijken. En om nu een paar honderd euro te betalen via een internetbestelling vind ik toch minder (stel dat het model mij toch niet bevalt).

Nu kwam ik de volgende website tegen.
Poljot mechanische horloges en uurwerken in Nederland

Ik las dat je bij interesse ook eventueel van te voren kan kijken. Heeft iemand ervaring met deze website?

·
Moderator G-Shock Forum
21,599 Posts
Interesante website. Ik ken um nog niet. Ik heb altijd al een Aviator Chronograph willen hebben, maar ik zag ook een leuke wekker voor een even zo leuke prijs.

Wat me opvalt aan de website is dat alles is toegevoegd in 2007 en daarna niets is veranderd. Beetje vissig (fishy) is het wel.

Groetjes,

Sjors

·
Registered
4 Posts
Mensen ik ben opzoek naar een Russisch Poljot horloge. Nu zijn de prijzen redelijk, maar aangezien ze in Nederland niet verkocht worden is het moeilijk om iets van te voren te bekijken. En om nu een paar honderd euro te betalen via een internetbestelling vind ik toch minder (stel dat het model mij toch niet bevalt).

Nu kwam ik de volgende website tegen.
Poljot mechanische horloges en uurwerken in Nederland

Ik las dat je bij interesse ook eventueel van te voren kan kijken. Heeft iemand ervaring met deze website?
Ik heb er een chrono gekocht. Ging zonder problemen. Na een dag of 4 was het horloge er al (verstuurd vanuit NL). Horloge was echt nieuw en originele verpakking incl "onleesbare" papieren.

1 - 3 of 3 Posts
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.