WatchUSeek Watch Forums banner

1 - 20 of 36 Posts

·
Banned
1,176 Posts
Discussion Starter #1
Ik heb horlogeforum.nl gevonden maar de indeling van de onderwerpen en de gebruikte software is echt hopeloos. Zijn er geen andere goede Nederlandse forums?

·
Registered
39 Posts
Ik post niet veel hier, maar om de aanwezigheid wat te vergroten bij deze. Ben wel voornemens om hier ook wat meer te huizen naast horlogeforum.nl verder ken ik eigenlijk ook geen actieve NL fora.

·
Registered
4,789 Posts
Rolexforum.nl van Peter is er nog, was altijd wel gezellig maar ook veel verloop geweest. Uiteraard dezinvanluxe.nl, maar ook daar is iedereen weg door het slechte beleid. Dan was er nog het paneraiforum.nl was een paar maanden wel leuk. Dan het initiatief van Peter voor het audemarspiguetforum.nl is eigenlijk nooit echt iets geworden.
Verder zijn er nog diverse horloge topics op diverse fora die nog steeds wel aardig lopen.

Enfin, enkel het horlogeforum.nl loopt idd nog erg goed. Denk ook dat de enige is, enkel is daar de echte kennis (mbt speciale uurwerken, geschiedenis merken, etc, etc) weinig aanwezig muv enkelen.

·
Registered
23 Posts
Je zou zeggen dat er vast wel potentie is voor een beter opgezet nederlands horlogeforum.
Dus zoals horlogeforum (algemeen van aard dus), maar dan met betere software.
Bijna elk forum (over wat voor onderwerp dan ook) heeft namelijk bijna in de offtopic sectie vaak ook wel een groot horlogetopic waar liefhebbers rondhangen, dus dat geeft wel aan hoeveel horlogeliefhebbers er zijn.

·
Registered
1,260 Posts
Ben ik wel met je eens Guido. HF is na de upgrade/verbouwing er naar mijn idee niet beter op geworden.
Hey, een update van dat forum. Ik was er al een hele tijd niet meer geweest en ik merk dat m'n account de update ook niet overleefd heeft. Ach ja, blijf ik lekker bij WUS. (Al kom ik daar ook helaas niet al te vaak meer, druk ineens met een leuke werkgever en werk. (ipv de vorige en meer OR werk wegens issues dan echt werk)

·
Registered
730 Posts
Ligt dus niet aan mij.

1 - 20 of 36 Posts