WatchUSeek Watch Forums banner

1 - 1 of 1 Posts

·
Premium Member
20,641 Posts
Discussion Starter #1
Nieuw: Opening eigen YouTube-kanaalUtrecht – Pellikaan Timing heeft een YouTube kanaal geopend waar de klant uitgebreide instructievideo’s en handleidingen kan bekijken. Ook staat er ter kennismaking al een interessant interview met ontwerper en horlogemaker Hubert Pellikaan op. Het YouTube-kanaal is opgezet om de klant extra informatie te bieden over de producten in videoformaat.

De handleidingen zijn gefilmd en gemixed. Ze zijn Engels ingesproken en Nederlands of Chinees ondertiteld. “Door middel van YouTube kunnen mijn klanten zelf het onderhoud van hun horloge doen. Dit is een belangrijk onderdeel van de gedachte achter mijn horloges,” zegt Hubert Pellikaan. Dit terwijl de meeste klanten natuurlijk nooit hun eigen horloge zouden willen bouwen. Voor onderhoud komen ze bij mij of gaan ze naar de dealer, de juwelier of naar een horlogemaker.

“Ik wil dat mijn horloges betrouwbaar zijn. Daarom maak ik ze van de stevigste materialen en zijn ze eenvoudig te onderhouden. Ik doe dat zelf met veel plezier en ik hoop een klein deel van mijn klanten hier ook enthousiast voor te maken. Want met kennis en beleid, een drupje olie en een kleine schroevendraaier, kun je er zelf voor zorgen dat een horloge van Pellikaan Timing je leven lang zal meegaan.”

De drie korte video’s zijn te vinden op:

Pellikaan Timing is uiteraard van plan het aantal handleidingen uit te breiden. Op stapel staan onder andere:

• Het verwisselen van de band van de Flying Dutchman;
  • Hoe zet je de NATO-band op je Flying Dutchman;
  • Pellikaan Timing events;
  • Nieuwe producten, dealers en ontwikkelingen.
Het filmpje waarbij de kast open gaat is weliswaar nog niet gemaakt, maar: `het gaat er echt komen,` aldus Pellikaan.

YouTube is een website waarop de gebruikers video`s kunnen uitwisselen. Je kunt er materiaal uploaden, delen en het materiaal van anderen
bekijken. Pellikaan Timing heeft ook een Facebook pagina en gebruikt het YouTube-kanaal om klanten en abonnee`s van gebruiksaanwijzingen,
nieuwtjes, nieuwsbrieven, updates en meer te voorzien.

Hieronder zie je het YouTube kanaal van Pellikaan Timing:
Via de nieuwspagina van Pellikaan timing

http://www.pellikaantiming.nl/youtube-channel-of-pellikaan-timing/

1 - 1 of 1 Posts