WatchUSeek Watch Forums banner

1 - 10 of 10 Posts

·
Registered
214 Posts
Hi! for the prices dependes from where you live! i live at Rome and i can say that at some flea market i have found the first one at: once 50 euro (and i bought it), another one (always black) at 25 euro (and i bought it to exchange); the same story for white one (at 50). And what about the Moscow-Tokyo? well, i bought it at ebay for 56 euro (plus s/h) and two days late another one at a flea market for 40euro. So why i bought twice the same watches? Well, to exchange them of course and also because at ebay you can find the black and the white at 100 euros and at flea markets usually the seller ask always 80-100 euros for the first two and 100-150 for the Moscow-Tokio. These watches are not so rare, you find them often at ebay and at flea markey (here, where i live). The prices vary widley, so i think that it is better to wait, wait, wait, hoping to find them at a reasonable price!!!

·
Registered
5 Posts
Discussion Starter · #3 ·
Hi! for the prices dependes from where you live! i live at Rome and i can say that at some flea market i have found the first one at: once 50 euro (and i bought it), another one (always black) at 25 euro (and i bought it to exchange); the same story for white one (at 50). And what about the Moscow-Tokyo? well, i bought it at ebay for 56 euro (plus s/h) and two days late another one at a flea market for 40euro. So why i bought twice the same watches? Well, to exchange them of course and also because at ebay you can find the black and the white at 100 euros and at flea markets usually the seller ask always 80-100 euros for the first two and 100-150 for the Moscow-Tokio. These watches are not so rare, you find them often at ebay and at flea markey (here, where i live). The prices vary widley, so i think that it is better to wait, wait, wait, hoping to find them at a reasonable price!!!
Grazie mille.
Oltretutto così ho imparato anche cosa è un flea market. Speravo in qualcosa di + sinceramente... molto poco. Me li terrò!
Graazie ancora.

Thanks a lot!
I also learned "flea market"... I hoped I could sell them at higher prices... I'll wait and see!
thanks a lot!

·
Registered
214 Posts
Grazie mille.
Oltretutto così ho imparato anche cosa è un flea market. Speravo in qualcosa di + sinceramente... molto poco. Me li terrò!
Graazie ancora.

Thanks a lot!
I also learned "flea market"... I hoped I could sell them at higher prices... I'll wait and see!
thanks a lot!
ma sei italiano? comunque non scoraggiarti, puoi sempre provare a venderli a prezzi più alti, il poliot nero e bianco possono interessare non solo il collezionista di russi (che magari sa come trovarli a prezzi ragionevoli) ma anche il collezionista di orologi in genere.

are you italion? , however, you can always try to sell them at higher prices, the poliot black and white can affect not only the collector of russina watches (who perhaps knows how to find them at reasonable prices) but also a collector of watches in general.

·
Registered
5 Posts
Discussion Starter · #5 ·
eccertochesonoitaliano!!!
è che quegli orologi ormai non li metto più, anche se ci sono affezionato. Ovviamente per 50 euri li tengo e buona notte. Soprattutto quello fondo bianco, che secondo me è bellissimo. L'altro fondo nero non mi piace +!
ma sicuramente 50 euro... insomma... mica mi danno poi così tanto fastidio in casa.
grazie mille comunque della notizia.

PS: io quello fondo bianco l'ho visto su ebay a 350 euro! (0 offerte. ovviamente).
e anche i cronografi bicompax ce ne sono un fracco!
ciao
matteo (Bergamo)

PS: fammelo fare, per favore...

Sei di Roma???
ma Roma Roma???
allora conosci Massimo???
sai... un mio amico...
Massimo e Luigina...

:)
ciao

·
Registered
214 Posts
eccertochesonoitaliano!!!
è che quegli orologi ormai non li metto più, anche se ci sono affezionato. Ovviamente per 50 euri li tengo e buona notte. Soprattutto quello fondo bianco, che secondo me è bellissimo. L'altro fondo nero non mi piace +!
ma sicuramente 50 euro... insomma... mica mi danno poi così tanto fastidio in casa.
grazie mille comunque della notizia.

PS: io quello fondo bianco l'ho visto su ebay a 350 euro! (0 offerte. ovviamente).
e anche i cronografi bicompax ce ne sono un fracco!
ciao
matteo (Bergamo)

PS: fammelo fare, per favore...

Sei di Roma???
ma Roma Roma???
allora conosci Massimo???
sai... un mio amico...
Massimo e Luigina...

:)
ciao
Roma , si si di Roma... chi è massimo? è pochi mesi che colleziono i russi e che seguo questo forum (oltre orologiando). Di quella serie oltre al bianco e al nero ho anche il piccolo "sturmanskie". Ne presi tre da un orolgiaio, a 50 l'uno, chiedeva 80. Quindi per me il prezzo è quello. Su ebay vengono venduti anche a più. Da provare. Un altro nero l'ho comprato assieme al secondo Moscow-Tokio per un totale di 80!!!!!
Ma è possibile scrivere in italiano su questo forum?

·
Registered
5 Posts
Discussion Starter · #8 ·
Roma , si si di Roma... chi è massimo? è pochi mesi che colleziono i russi e che seguo questo forum (oltre orologiando). Di quella serie oltre al bianco e al nero ho anche il piccolo "sturmanskie". Ne presi tre da un orolgiaio, a 50 l'uno, chiedeva 80. Quindi per me il prezzo è quello. Su ebay vengono venduti anche a più. Da provare. Un altro nero l'ho comprato assieme al secondo Moscow-Tokio per un totale di 80!!!!!
Ma è possibile scrivere in italiano su questo forum?
It was simply a joke: I know a person from Roma and everytime you say (for example) "I'm from Bergamo" there is someone who asks you "do you know..." as if anyone from a city should know all the inhabitants.
SO: we cannot speak in italian... do you knw how to have a private chat?
anyway thanks a lot for pricing... too cheap I'll keep them!

1 - 10 of 10 Posts