WatchUSeek Watch Forums banner
2481 - 2495 of 2495 Posts

·
Registered
1,057 Posts
Patek Annual Calendar:

Al twee weken non-stop om mijn pols.

Groeten,

Pieter

Sent from my iPhone using Tapatalk

·
Registered
5,521 Posts
Patek Annual Calendar:
Wow, Pieter ...... blij dat je hier toch nog even binnenvalt. Wat een juweeltje!

De foto geeft de indruk dat deze Patek gemaakt is van goud, maar voor degene die niet zo bekend zijn met Patek" solid Unobtanium (staat ergens achteraan in het periodiek systeem).

Ik zie ook in jouw signatuur dat de collectie drastisch gewijzigd is en dat de IWC's vervangen zijn. Zo jij dat wilt, 'n SOC (foto) overzicht zou heel erg gewaardeerd worden.

Veel draagplezier.
Ron

·
Registered
1,057 Posts
Ha Ron,

Bedankt voor de complimenten !

Zal later vandaag een SOC posten met een korte beschrijving, goed idee. IDD geen IWC in de collectie meer, maar wie weet in de toekomst ?

Mvg,

Pieter

Wow, Pieter ...... blij dat je hier toch nog even binnenvalt. Wat een juweeltje!

De foto geeft de indruk dat deze Patek gemaakt is van goud, maar voor degene die niet zo bekend zijn met Patek" solid Unobtanium (staat ergens achteraan in het periodiek systeem).

Ik zie ook in jouw signatuur dat de collectie drastisch gewijzigd is en dat de IWC's vervangen zijn. Zo jij dat wilt, 'n SOC (foto) overzicht zou heel erg gewaardeerd worden.

Veel draagplezier.
Ron

• Like
Reactions: MHe225

·
Registered
1,268 Posts
Ziet er in elk geval goed uit met een fraaie blauwe wijzerplaat. Volgende foto bij daglicht? ;-)
Goede, na al die tijd (1.5 jaar) nog steeds geen goede foto genomen. Door omstandigheden ook niet echt veel anders dan m'n Seiko gedragen. Binnenkort eens een ploatje schieten.

Sent from my SM-T813 using Tapatalk

·
Registered
1,268 Posts
Paar nieuwe bandjes omdat de oude versleten waren.

Voor de Orient, een Hirsh Boston:

Voor de Kenmer, een Hirsh Liberty Artisan:

De keuze voor de Hirsh was simpel, 22mm aanzet, 20 mm gesp, zodat van beide de gesp overgezet kon worden. Bij beide ligt het oude bandje met de nieuwe gesp ernaast.

2481 - 2495 of 2495 Posts