WatchUSeek Watch Forums banner

1 - 4 of 4 Posts

·
Registered
14 Posts
Discussion Starter #1
Dag Iedereen,

Ik ben een beetje aan het rond dwalen en heb al een paar opmerkingen gezien over het forum van 7,5" en 7,8" polsen die een sarb033 aankunnen maar met al die conversies is het toch wat lastig om een goed beeld te krijgen. Dus mijn vraag aan degene die met cm kunnen werken.

Past een sarb op een pols die strak aangespannen 18cm tot gewoon 20 cm omtrek heeft? Ik heb een monster en daar heb ik denk ik 2-3 shakels kunnen uithalen, ik heb ook een hekel aan een los hangend uurwerk. Ik hou ze strak zodat ze niet draaien.

merci!

Als er iemand nog een tip heeft voor een uurwerk die je als dress kan gebruiken graag! Zit nu bij sarb033, visodate, khaki king.

·
Registered
4 Posts
Je heb een geweldige smaak Dino! ik heb naar precies dezelfde horloges gekeken. Heb mijn oog nog steeds op de Sarb gericht, maar heb hetzelfde probleem: smalle polsjes..

Ik heb in de eerste ronde een Tissot Le Locle aangeschaft. Iets klassieker en meer uitgesproken dan de Visodate. Is een kwestie van smaak, de Visodate is natuurlijk ook een legende.

Ik denk dat je met beide horloges lang de show zult stelen!

·
Registered
205 Posts
Dag Iedereen,

Ik ben een beetje aan het rond dwalen en heb al een paar opmerkingen gezien over het forum van 7,5" en 7,8" polsen die een sarb033 aankunnen maar met al die conversies is het toch wat lastig om een goed beeld te krijgen. Dus mijn vraag aan degene die met cm kunnen werken.
Omrekenen van inch naar cm is toch niet zo moeilijk?

https://www.google.com/search?q=7.5+inch+to+cm

1 - 4 of 4 Posts