WatchUSeek Watch Forums banner

1 - 16 of 16 Posts

·
Moderator G-Shock Forum
21,587 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Dit jaar doet de Shock De World Tour ook Nederland aan. Eigenlijk was het de bedoeling dat het vorig jaar ook werd meegenomen in de tour, maar dat ging niet door. Het is op Donderdag 16 Juni. Meer info kan je hier bekijken:

G-SHOCK: Shock the World - Amsterdam 16th June 2011

Je kan je zelfs opgeven om erbij te mogen zijn. Ik heb met veel kunst en vliegwerk (mijn vriendin zit in Florence, mijn schoonzus verhuist naar Jersey met haar kinders) oppas voor Bram kunnen regelen tot Vrijdag middag, dus er moet heel wat gebeuren wil ik er niet zijn.

Groetjes,

Sjors

·
Registered
4,796 Posts
Effe een remindertje voor Shock the World morgen!

Kaartjes zijn via de website te bestellen (gratis), je krijgt ze vervolgens als PDF'je doorgemaild dus jullie zijn nog niet te laat!

Sjors en ondergetekende zijn in elk geval present voor deze Kaliber mini-meeting ;-)
Wel foto's maken dan!! Ik ben er niet bij het is voor mij allemaal iets te techno-subdown-etc-achtig. :)

·
Editor
1,753 Posts
Ik zou ook gaan, maar ik twijfel nog erg. Ik heb voor school een deadline voor zaterdagochtend en zaterdagmiddag heb ik m'n eerste bokswedstrijd...

·
Registered
567 Posts
Ik zou ook gaan, maar ik twijfel nog erg. Ik heb voor school een deadline voor zaterdagochtend en zaterdagmiddag heb ik m'n eerste bokswedstrijd...
Misschien kun je op het feest nog een beetje sparren met mensen.... haha

·
Registered
4,670 Posts
Tja, riskant :)

Weet jij trouwens, als Amsterdammer, of het gebied rondom die locatie een beetje parkeervriendelijk is?

[edit] heb al wat google maps-research gedaan, ziet er naar uit dat er goed te parkeren valt.

·
Editor
1,753 Posts
Tja, riskant :)

Weet jij trouwens, als Amsterdammer, of het gebied rondom die locatie een beetje parkeervriendelijk is?
In principe kun je overal parkeren in Amsterdam, zorg wel dat je genoeg kleingeld mee hebt ;)

Trouw said:
Bij Trouw kun je vanaf 17.00 uur tot 01.00 uur GRATIS parkeren op het parkeerterrein achter het Trouwgebouw. Neem vanaf de Wibautstraat de afslag naar de Platanenweg, bij de tweede slagboom links afslaan en parkeren.

·
Registered
4,670 Posts
In principe kun je overal parkeren in Amsterdam, zorg wel dat je genoeg kleingeld mee hebt ;)
Haha, ja inderdaad :)

Ik zag al dat ze een eigen terrein hebben, wel vreemd dat je tot 1u kan parkeren terwijl het feest tot 2u duurt...
Maar goed, ik ga het toch gewoon zo proberen, anders rij ik die slagboom er wel uit om 2 uur :)

·
Registered
4,670 Posts
Ah Mart, Het is toch gelukt :) Had jij ook zulke rare omleidingen. We zijn bijna in Zaandam beland :)
Haha, het was wel even puzzelen net buiten Trouw, maar toen ik eenmaal voorbij het eerste kruispunt was reed ik in een rechte lijn naar Brabant, was er in iets meer dan een uurtje. Heerlijk dat je tussen Utrecht en Den Bosch tegenwoordig 130 mag :)

1 - 16 of 16 Posts