WatchUSeek Watch Forums banner
1 - 5 of 5 Posts

·
Registered
1,268 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Ok, uitdaging, ik ben ondertussen ietwat afgevallen, waardoor de band van de Seiko nu toch echt te lang is. (Hij was al ruim) Hoe krijg ik hier een schakel tussenuit? Alle instructies die ik kan vinden geven aan dat er een pin aan de zijkant uit moet, maar die heeft deze band niet. Wel iets dat op een pin aan de achterkant lijkt (vast een veer die je moet indrukken), maar hoe hard ik ook druk, geen beweging in te krijgen... Het systeem lijkt gelijk aan pulsar en die heb ik wel in kunnen korten. Is er een extra handigheidje nodig bij Seiko?

·
Registered
1,268 Posts
Discussion Starter · #3 ·
Dank, ik moet duidelijk eens wat doen aan m'n search skills... :( (had 'm niet gevonden)

·
Registered
4,796 Posts
Dank, ik moet duidelijk eens wat doen aan m'n search skills... :( (had 'm niet gevonden)
Wellicht had ik het voordeel dat ik bekend met de banden ben en weet waarop ik moet zoeken. Aan de andere kant ziet mijn omgeving mij als een grote digibeet,.... ;-)

·
Registered
1,268 Posts
Discussion Starter · #5 ·
Ik ben blij dat m'n search skills iets zijn verbeterd, thread terug gevonden zodat de laatste schakel er ook tussenuit kan. Dankzij corona weer 10 kilo kwijt. Nog even en ik mag aan de dames horloges.

1 - 5 of 5 Posts
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.