A) Welke stukken had je nog nooit gezien? De kickstarters?A) Gevarieerd ook met een aantal "stukken" die ik nog niet eerder gezien heb.
B) Ik moet het vragen: zijn / waren sommige van deze auto's van jou of waren die toevallig voorhanden om als achtergrond te dienen. Iets zegt mij als jij een bandje aan je horloge hebt dat precies bij de auto past, dan ....
C) Doorgaans zit de edit mogelijkheid in de grijze balk onderaan je reeds bestaande post:
Weet niet of deze optie beschikbaar is voor (nieuwe) leden met nog een beperkt aantal posts.
Nog eens, welkom en we hopen vaak van je te horen, eh, lezen / zien.
B) Alleen de BMW is van mij, de rest niet. De bandjes zijn allemaal bekende race-kleuren. Het bandje bij de BMW is in M-kleuren, het bandje bij de zilveren Porsche is in Martini-kleuren (een van de bekendste en grootste autosport sponsors), het bandje bij de lichtblauwe Porsche is in Gulf kleuren. Beide Porsches waren bij de Historische races in Zandvoort vorig jaar. De foto met het oranje bandje was bij de afgelopen 24uur van Spa, bij een zakenrelatie die daar een Lamborghini mee heeft racen.
C) Die mogelijkheid zit er inderdaad nog niet, goed om te weten dat dan nog komt!