WatchUSeek Watch Forums banner
321 - 331 of 331 Posts

·
Registered
Breitling, Rolex, Hamilton, Seiko, Casio, Bernhardt
294 Posts
Hallo! Mijn naam is Alex. Ben lid van WUS sinds 2008 maar heb dit sub forum nooit gezien.

Geboren in NL en voor studie verhuist naar de VS in 1995 dat zou voor een aantal jaaren zijn maar 26 jaar later woon ik nog steeds in de VS. Mijn ouders en broertjes wonen gewoon allemaal in NL.

Ik ben kipvlieginstructeur en verkeersvlieger.

Horloges altijd leuk gevonden vooral toen mijn broer zijn studie ging down op de Vakschool in Amsterdam en zich specializeerde in horloge en klokken bouw.

Favorite merk is Breitling maar verzamel allerlei luchtvaart horloges. Eerste Breitling heb ik gekocht in 1995 net voordat ik vertrok voor mijn vliegopleiding in de VS.

Groetjes,

Alex.

·
Registered
5,521 Posts
Hallo! Mijn naam is Alex. Ben lid van WUS sinds 2008 maar heb dit sub forum nooit gezien.

Geboren in NL en voor studie verhuist naar de VS in 1995 dat zou voor een aantal jaaren zijn maar 26 jaar later woon ik nog steeds in de VS. Mijn ouders en broertjes wonen gewoon allemaal in NL.

Ik ben kipvlieginstructeur en verkeersvlieger.

Horloges altijd leuk gevonden vooral toen mijn broer zijn studie ging down op de Vakschool in Amsterdam en zich specializeerde in horloge en klokken bouw.

Favorite merk is Breitling maar verzamel allerlei luchtvaart horloges. Eerste Breitling heb ik gekocht in 1995 net voordat ik vertrok voor mijn vliegopleiding in de VS.

Groetjes,

Alex.
Waar woon jij in de VS, Alex?
Wij zijn in 2000 van Rijswijk (ZH) naar Texas verhuisd en daar woon ik nog steeds.
Eén van mijn broers woont in Pert, Australie, en mijn vader en nog 2 broers gewoon in NL.

Welkom in deze hoek.
Rom

·
Registered
Breitling, Rolex, Hamilton, Seiko, Casio, Bernhardt
294 Posts
Mijn Amerikaanse vrouw en ik wonen in *the crossroads of America". Het is waar I70 & I57 cross in Effingham, Illinois. Maar niet voor lang! We gaan volgende maand verhuizen naar Indiana dichtbij Louisville, Kentucky.

Mijn vrouw heeft een goede baan gevonden als Dierenarts en voor mij wordt de commute erg VEEL kotter gelukkig!

·
Registered
417 Posts
Ahem.

Dit stukje forum is wel een beetje een excuus om je horloge(s) te showen he - dus laat ze komen, die plaatjes van jullie horloge-liefjes!

Ik ben zelf nogal gecharmeerd van dit fraaie stuk vakmanschap hier - en hard aan het sparen om deze Nederlandse bouwer te ondersteunen...

16048177

321 - 331 of 331 Posts