Joined
·
20,162 Posts
Na het grote succes van vorig jaar presenteert de in Amsterdam gevestigde Ace Jewelers Group met trots de tweede editie van The Ace List.
Het concept The Ace List is een geheel nieuwe aanpak om de doelgroep te bereiken en te bedienen en bestaat uit het luxe boek The Ace List volume II plus een speciale website: www.TheAceList.com. Beide media vormen samen een nieuwe standaard in communicatie over high-end horloges en juwelen. Het opvallend fel oranje gekleurde koffietafelboek biedt een caleidoscopische kijk op de wereld van tophorloges, fijne juwelen en lifestyle elementen. De website biedt onder andere klanten de mogelijkheid om een zeer persoonlijke lijst met favoriete producten samen te stellen.
Ace bewijst opnieuw een pionier te zijn op het gebied van cross-channel retailing aangezien de juwelier werkt met zowel klassieke high -end boutiques als digitale e-boutiques. Ace was mede op grond van hun kwalitatieve innovaties, de eerste juwelier die door de beste merken werd geautoriseerd om hun producten online te verkopen. Kwaliteit is ook de reden waarom Ace weer samenwerkte met MotoMax Media (bekend van hun vermogen om traditionele gedrukte media te combineren met toegevoegde online aanwezigheid) om een werkelijk adembenemend boek en begeleidende website te realiseren. Alle inhoud werd gefotografeerd, ontworpen en speciaal geschreven voor dit project.
De Ace List volume II is een uitgave van 100 grootformaat pagina's met een harde kaft. Het presenteert de grote luxe horloges en juwelen in een selectie van Top Vijf lijsten en voegt speelse items over vijf must-see musea, sartorial tips om het leven gemakkelijk en stijlvol te maken, benodigdheden voor verfijnde mannen en vrouwen, de vijf meest opwindende en toekomstbestendige elektrische auto's en meer! En juist die mix van productgeoriënteerde en lifestyle gebaseerde onderwerpen maken van The Ace List volume II een inspirerende page-turner.
The Ace List (ISBN 9789081922814) is te koop voor € 20,- (USD 25, GBP 15) bij www.amazon.com, www.AceJewelers.com, www.bol.com, en www.0024.com.

Het concept The Ace List is een geheel nieuwe aanpak om de doelgroep te bereiken en te bedienen en bestaat uit het luxe boek The Ace List volume II plus een speciale website: www.TheAceList.com. Beide media vormen samen een nieuwe standaard in communicatie over high-end horloges en juwelen. Het opvallend fel oranje gekleurde koffietafelboek biedt een caleidoscopische kijk op de wereld van tophorloges, fijne juwelen en lifestyle elementen. De website biedt onder andere klanten de mogelijkheid om een zeer persoonlijke lijst met favoriete producten samen te stellen.
Ace bewijst opnieuw een pionier te zijn op het gebied van cross-channel retailing aangezien de juwelier werkt met zowel klassieke high -end boutiques als digitale e-boutiques. Ace was mede op grond van hun kwalitatieve innovaties, de eerste juwelier die door de beste merken werd geautoriseerd om hun producten online te verkopen. Kwaliteit is ook de reden waarom Ace weer samenwerkte met MotoMax Media (bekend van hun vermogen om traditionele gedrukte media te combineren met toegevoegde online aanwezigheid) om een werkelijk adembenemend boek en begeleidende website te realiseren. Alle inhoud werd gefotografeerd, ontworpen en speciaal geschreven voor dit project.

De Ace List volume II is een uitgave van 100 grootformaat pagina's met een harde kaft. Het presenteert de grote luxe horloges en juwelen in een selectie van Top Vijf lijsten en voegt speelse items over vijf must-see musea, sartorial tips om het leven gemakkelijk en stijlvol te maken, benodigdheden voor verfijnde mannen en vrouwen, de vijf meest opwindende en toekomstbestendige elektrische auto's en meer! En juist die mix van productgeoriënteerde en lifestyle gebaseerde onderwerpen maken van The Ace List volume II een inspirerende page-turner.
The Ace List (ISBN 9789081922814) is te koop voor € 20,- (USD 25, GBP 15) bij www.amazon.com, www.AceJewelers.com, www.bol.com, en www.0024.com.