Voor mij is het 42 mm. Groot genoeg om er substantieel (en mannelijk) uit te zien, maar niet te groot om opzichtig te lijken. Persoonlijk verafschuw ik de trend van kleine horloges. Alles kleiner dan 40 mm ziet er voor mij gewoon te iel uit.
Ik ben het eens met je eerste punt, maar oneens met je tweede! 42 mm is zo'n beetje mijn maximale maat, maar ook een sweet spot. Het ziet er goed en “vol” uit op mijn pols, een goede maat om wrist candy te laten zien: maar ik zie er een beetje ordinair uit op alles wat groter is en ik ben blij dat er een verschuiving is naar verstandige maten. Niet dat iedereen een 36 mm hoeft te rocken, maar ik ben blij dat je nu niet per se een centimeter verder hoeft te gaan om leuke dingen te krijgen.Voor mij is het 42 mm. Groot genoeg om er substantieel (en mannelijk) uit te zien, maar niet te groot om opzichtig te lijken. Persoonlijk verafschuw ik de trend van kleine horloges. Alles kleiner dan 40 mm ziet er voor mij gewoon te iel uit.
Ik ben dol op de Hamilton, ik neem aan dat dat de 38 mm is? Perfecte maat voor mij persoonlijk.Ik heb 33 mm, 34 mm, 35 mm, 36 mm, 38 mm, 40 mm, 41 mm, 43 mm, 44 mm, 45 mm, 56 mm horloges voor mijn 7 1/4" pols. Het enige wat je nodig hebt, is vertrouwen in je eigen mannelijkheid.
33 mm horloges waren vroeger HEREN horloges. Sinds wanneer zijn mannen zo onzeker geworden dat ze bij elke beurt gerustgesteld moeten worden? Deze maatvraag komt steeds terug. Echte mannen hoeven niet continu gerustgesteld te worden over de grootte van hun..... wat dan ook
View attachment 16640148
View attachment 16640152
View attachment 16640154
View attachment 16640149
34 mm, 38 mm, 43 mm en 56 mm respectievelijk.
We hebben denk ik wat foto's nodig!Ik hou van 42-45 mm, afhankelijk van de vorm van de kast. Ik heb ook geen probleem met kleinere maten. De reden waarom een breed scala aan maten bij mij werkt (misschien kunnen anderen met een vergelijkbare arm-/polsvorm dit bevestigen) is dat mijn polsgebied vrij slank is (kan seizoensgebonden schommelen tussen 6,75 - 7,25 inch, afhankelijk van het laagseizoen of het seizoen waarin ik in vorm ben), maar mijn bovenarm relatief groot is.
Dus een horloge van 34 mm kan nog steeds worden gedragen als alleen mijn pols zichtbaar is (lange mouwen etc.) en een duiker van 45 mm met een grote, dikke roestvrijstalen armband kan worden gedragen (tanktop etc. buiten, sport etc.) Ik zie er in beide gevallen uitzonderlijk uit.
Voor mij is het 42mm. Groot genoeg om er substantieel (en mannelijk) uit te zien, maar niet te groot om er opzichtig uit te zien. Persoonlijk verafschuw ik de kleine horlogetrend. Alles kleiner dan 40 mm ziet er voor mij gewoon te iel uit.
Ik ben het eens! 36-39 is geweldig! Ik begin te wennen aan 40 en begin het leuk te vinden als het een draaiende bezel heeft. Kan niet over 41, tenzij het mijn G-shock is36mm-41mm is mijn bereik voor mijn kleinere pols. Ik ga absoluut niet over of onder dit bereik.
Ik heb de neiging te denken dat 36-38mm zonder grote of draaiende bezel (39 met genoemde bezel) er het beste uitziet op mij: tijdloos, maar toch zichtbaar. Dat gezegd hebbende, mijn mooiste stukken zijn 39-41mm, de meeste zonder grote bezel, dus ik houd me niet echt aan wat als mijn ideale maat zou kunnen worden gezien, maar eerder aan wat ik echt leuk vind 😂
Goede vraag.Waarom is dit geen peiling?